T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
T.C.
KIRKAĞAÇ BELEDİYESİ
MUHTARLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
GÖREV VE ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ
BİRİNCİ BÖLÜM
Amaç, Kapsam, Dayanak, Tanımlar ve İlkeler
Amaç
MADDE 1- (1) Bu Yönetmeliğin amacı, Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’nün kuruluş, görev, yetki ve sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını düzenlemektir.
Kapsam
MADDE 2- (1) Bu Yönetmelik, Kırkağaç Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’nü kapsar.
Dayanak
MADDE 3- (1) Bu yönetmelik 5393 sayılı Belediye kanununun 15/b ve 18/m maddelerine dayanılarak hazırlanmış olup, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, 4857 sayılı İş Kanunu ve diğer ilgili mevzuatın verdiği yetkilerle hizmetlerini yürütmektedir.
Tanımlar
MADDE 4- (1) Bu Yönetmelikte adı geçen;
Belediye :Kırkağaç Belediyesi’ni,
Belediye Başkan :Kırkağaç Belediye Başkanı’nı,
Belediye Başkan Yardımcısı :Kırkağaç Belediye Başkan Yardımcısı’nı,
Başkanlık :Kırkağaç Belediye Başkanlığı’nı,
Müdürlük :Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’nü,
Müdür : Muhtarlık İşleri Müdürü’nü,
Personel : Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’nde çalışan tüm
personelleri ifade eder.
Temel ilkeler
MADDE 5- (1) Kırkağaç Belediye Başkanlığı Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’nün çalışmalarında;
a) Karar alma, uygulama ve eylemlerde şeffaflık,
b) Hizmetlerin temin ve sunumunda yerindelik ve ihtiyaca uygunluk,
c) Hesap verebilirlik,
ç) Kurum içi yönetimde ve ilçeyi ilgilendiren kararlarda katılımcılık,
d) Uygulamalarda adalet ve hizmette eşitlik,
e) Belediye kaynaklarının kullanımında etkinlik ve verimlilik,
f) Hizmetlerde geçici çözümler ve anlık kararlar yerine sürdürülebilirlik, temel ilkelerini esas alır.
İKİNCİ BÖLÜM
Bağlılık ve Çalışma Düzeni
Bağlılık
MADDE 6– (1) Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Belediye Başkanına bağlıdır. Belediye başkanı, yetkilerini Başkan Yardımcısına devredebilir.
Çalışma Düzeni
MADDE 7– (1) Müdürlükte görevli tüm personel;
(a) Biriminde yürütülen iş ve işlemler hakkındaki bilgileri izinsiz olarak kurum dışına veremezler,
(b) Hiçbir fark gözetmeden her vatandaşa eşit ve adil muamele yaparlar,
(c) Görevleri ile ilgili, doğrudan doğruya veya dolaylı olarak, hiç kimsenin hizmet, ikram ve hediyelerini kabul edemez ve bunlarla alışverişte bulunamazlar. Bu gibi kimselerden borç para alamayacakları gibi borç da veremezler.
(ç) Meclis, Encümen ve Başkanlık yazıları ve eki dosyalardaki bilgileri açığa vuramaz ve yetkililer dışında kimseye bilgi veremezler,
(d) Mesai bitiminde masa üzerindeki evrakı dolap ve çekmecelere koyar ve kilitlerler,
(e) Her türlü malzeme ve evrakın muhafazası ile şahsen sorumlu olan personel, muhtelif sebepler ile görevinden ayrılması halinde, bunları birimdeki görevliye yazılı bir tutanak ile devir eder.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
Müdürlüğün Kuruluşu, Teşkilat Yapısı, Görev Yetki ve Sorumlulukları
Kuruluş
MADDE 8– (1) Kırsal Kalkınma ve Muhtarlıklar Müdürlüğü, 5393 sayılı Belediye Kanununun 48. ve 49. maddeleri ile 22/02/2007 tarihli, 26442 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren “Belediye ve Bağlı Kuruluşları İle Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke Ve Standartlarına Dair Yönetmelik” Hükümleri çerçevesinde, Kırkağaç Belediye Meclisi’nin 04.03.2015 tarih ve 59 sayılı kararıyla “Kırsal Kalkınma Müdürlüğü olarak kurulmuştur. İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü’nün 20.02.2015 tarih ve 4467 sayılı ve 2015/8 nolu Genelgelerinde belirtilen muhtarlık hizmetlerinin görülmesi amacıyla ve Kırkağaç Belediye Meclisi’nin 01.04.2015 tarih ve 89 nolu kararı istinaden “Kalkınma ve Muhtarlıklar Müdürlüğü” olarak ismi değiştirilmiştir. 02.04.2015 tarih ve 29314 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik gereği ve Kırkağaç Belediye Meclisi’nin 07.03.2016 tarih ve 91 nolu kararına istinaden “Muhtarlık İşleri Müdürlüğü” olarak ismi değiştirilmiştir.
Teşkilat
MADDE 9- (1) Muhtarlık İşleri Müdürlüğü’nün teşkilat yapısı; Müdür, Fen ve Yapım İşleri Birimi, Kırsal Alanları Geliştirme Birimi, Sulama ve Su Alanlarının Kontrolü Birimi ve İdari İşler Biriminden oluşur.
Müdürlüğün Görev, Yetki ve Sorumlulukları
MADDE 10- (1) Bu yönetmelikte sayılan görevleri ilgili yasa ve yönetmelikler çerçevesinde; Kamu Kurumları ve vatandaş taleplerinin incelenerek cevaplandırılması ile Başkanlık Makamı’nın emir ve direktifleri doğrultusunda verilen görev ve yetkileri kullanarak görevini yapar.
(2) Müdürlüğün temel sorumluluğu, en başta 6360 Sayılı Kanun kapsamında Köy ve Beldeden dönüşen 32 adet (Bakır, Karakurt, İlyaslar, Gelenbe, Alacalar, Hacet Sakarlı, Alifakı, Halkaavlu, Siledik, Bademli, Hamidiye, Söğütalan, Bostancı, Hamitli, Yağmurlu, Demirtaş, Işıklar, Çaltıcak, Dualar, Kınık, Çiftlikköy, Fırdanlar, Kocaiskan, Çobanlar, Gebeler, Kuyucak, Öveçli, Gökçukur, Küçükyaya, Güvendik, Musahoca) mahallere Belediye hizmetlerinin götürülmesi olmak üzere, diğer tüm mahalle muhtarlıklarının taleplerinin alınarak ilgili birimlere iletilmesidir.
(3) DSİ’den tahsis edilen sulama sistemlerinin işletmek.
(4) 5393 Sayılı Belediye Kanunu ile belediyenin görev alanında sayılan alanlardan; sulama, hayvan içme suyu, taşkın koruma ve toprak muhafazası için gerekli çalışmaları yürütmek.
(5) Diğer ilgili birim ve kamu kurumlarıyla koordineli çalışır.
Müdürün görev, yetki ve sorumlulukları
MADDE 11- (1) Muhtarlık İşleri Müdürü görev ve hizmetlerinden ötürü Belediye Başkanı ve bağlı olduğu Başkan Yardımcısına karşı sorumludur.
a) Müdürün görevleri;
1) Müdürlüğüne yasa ve yönetmeliklerle verilmiş olan görevlerin mevzuata uygun olarak yürütülmesinde birinci derecede sorumlu olup, gerekli her türlü tedbiri almak,
2) Müdürlüğün görev alanına giren bütün konularda personeli ile ilgili olarak gerekli görevlendirmeleri yapmak, varsa aksaklıkları gidermek,
3) Kendine bağlı birimler arasında uyumlu ve koordineli çalışmayı sağlamak,
4) Müdürlüğün yıllık bütçesini hazırlatıp uygulamak,
5) Müdürlüğün görev ve sorumluluk alanına giren konuları Belediye Başkanı veya Başkan Yardımcısından gelen talimatlar doğrultusunda sorumlu olduğu bütün yasal mevzuat hükümlerine uygun olarak yerine getirmek, Müdürlüğüne intikal eden evrakların ve görevlerin bağlı birimler arasında dağılımını ve denetimini sağlamak,
6) Müdürlüğü ilgilendiren konulardaki toplantılara katılmak,
7) Muhtar Bilgi Sistemi aracılığıyla gelen talepleri incelemek ve yasal mevzuat hükümlerinde belirtilen sürede gereğinin yapılarak cevaplanmasını sağlamak,
8) Müdürlüğünün birimlerince hazırlanan evrakları ve çalışmaları denetlemek, yönlendirmek ve onaylamak,
9) Müdürlüğünde çalışanların görev, yetki ve sorumluluklarını belirler ve yazılı hale getirilmesini sağlamak,
10) Hizmet ve uygulamalarda aksamanın nedenini diğer çalışanlar ve ilgili birimlerle beraber araştırır, düzeltici ve önleyici faaliyetleri başlatır. Bu çalışmalarla ilgili kayıtların tutulması ve takibini sağlamak,
11) Belediyenin Stratejik Plan ve Performans Programında yer alan müdürlükle ilgili çalışmalar yapmak, hedefleri gerçekleştirmek,
12) Müdürlüğünde yapılan istatiksel çalışmaları takip etmek,
13) Personelinin performans durumunu izlemek, gerekli değerlendirmeleri yapmak, varsa ceza veya ödül için üst makamlara teklifte bulunmak, personelin izin planlarını yapmak, izinlerini kullanmasını sağlamak, rapor, doğum, ölüm vb. konular ile özlük işlemlerini takip ve kontrol etmek,
14) Müdürlüğün harcama yetkilisi görevini yürütmek,
b) Müdürün yetkileri;
1) Müdürlük görevlerinin yerine getirilmesinde harcama yetkilisi sıfatıyla Belediye bütçesinde öngörülen harcamaları yapmak,
2) Müdürlük görevlerinin yerine getirilmesinde personele görev vermek ve müdürlük dahilinde görev yerlerini değiştirmekle yetkilidir.
Personelin Görev, Yetki ve Sorumlulukları
MADDE 12- (1) Personel, yetki ve görevleri ile ilgili yaptığı faaliyetlerden dolayı Belediye Başkanına ve bağlı olduğu Başkan yardımcısına, Müdürüne ve yürürlükteki mevzuata karşı sorumludur.
a) Görevleri;
1) Müdürlük örgütlenme şemasında yer alan servislerde yapılan tüm iş ve işlemlerin Müdür adına mevzuata uygun olarak tam ve zamanında yapılmasını/yaptırılmasını sağlamak,
2) Müdürün verdiği görevleri yerine getirmek,
3) Bağlı bulunduğu Başkan Yardımcısının kendisine vermiş olduğu benzer görevleri de yerine getirmek,
4) Müdür tarafından kendisine havale edilen evrakları inceler. İlgili birime yazılacak yazıyı hazırlar ve parafe ederek Müdürlük Makamına sunmak,
5) Müdürün katılmasını gerekli gördüğü toplantılara katılmak,
6) Biriminde görevli personelden sorumlu olup, personelin uyum içinde ve verimli, çalışmasını sağlamak,
7) Tüm şikâyetlerin cevaplandırılması ve şikâyet nedeninin tekrar etmesini önleyici tedbirlerin alınmasını sağlamak,
8) Biriminde bulunan demirbaşların korunmasını ve bunların uygun kullanılmalarını sağlamak,
9) Personelin mesaiye riayetini kontrol etmek,
10) Müdürün verdiği mevzuat çerçevesinde diğer görevleri yerine getirmek,
Kırsal Alanları Geliştirme Birimi
MADDE 13- a) Müdür ve üstü yöneticilerin verdiği direktif ve talimatlar doğrultusunda çalışır.
b) Kırkağaç İlçesi sınırları içerisinde yetiştirilen ve yetiştirilecek ürünlerle ilgili üretim hakkında eğitim verilmesi amacıyla Üniversitelerin desteği ile Ziraat Fakültesi işbirliğiyle eğitim programlarının hazırlanması Çevreye duyarlı doğal kaynakların korunması ve sürdürülebilirlikle ilgili yeni teknolojileri ve bilgileri çiftçilere ulaştırabilmek, ilin tarımsal yayım programını hazırlamak programın gerçekleşebilmesi için üretici, üretici örgütleri, üniversite, özel sektör ile işbirliği yapmak,
c) İlçenin kalkınması, çiftçilerin gelir ve hayat seviyelerinin yükselmesi için hizmet ve görev alanına giren konularda program ve projelerin hazırlanması için gerekli bilgileri toplamak ve teklifte bulunmak,
ç) Ekolojik ürün yetiştiriciliği ile ilgili eğitim ve uygulamalı çalışmalar yapmak, Toprak analizi, gübre seçimi ile ilgili eğitim programlarının hazırlanması ve uygulanmasını sağlamak,
d) Modern sulama ve tarımsal mekanizasyon yöntemlerinin kullanımına yönelik eğitim programlarının hazırlanması ve uygulanmasını sağlamak,
e) Spesifik, yaygın bitki hastalıkları ve zararlıları konusunda eğitim programlarının hazırlanması ve uygulanmasını sağlamak,
f) Yaş sebze meyve yetiştiriciliği teknikleri konusunda eğitim programlarının hazırlanması ve uygulanmasını sağlamak,
g) Ürün çeşitliliğinin geliştirilmesi için uygulamalı (pilot bölge) çalışmalar yapmak. Proje amaçlı demonstrasyon (gösteri) çalışmalarında kullanılacak olan tohum, fide ve fidan alımı için teknik şartname hazırlayıp temin etmek/edilmesini sağlamak,
ğ) Çevre ve insan sağlığını tehdit eden ilaç atıklarının bertaraf edilmesi için gerekli çalışmalar yapılmasını sağlamak,
h) Bölgede yetiştirilen ürünlerin ekonomik değerlerinin arttırılması amacıyla etkinlikler düzenlenmesini sağlamak,
ı) Modern standardizasyon ve depolama teknikleri konusunda eğitim programlarının hazırlanması ve uygulanmasını sağlamak,
i) Kırkağaç İlçesinde tarım yapılan alanların envanterinin çıkarılmasını ve yıllık güncellenmesini sağlamak,
j) İlçenin tarım ürünlerini ekiliş, verim ve üretimlerini tahmin çalışmaları yapmak, tarımla ilgili her türlü istatistik bilgilerinin zamanında toplanmasını sağlamak,
k) Mera tespit-tahdit (sınırlama), ıslah ve tahsis ile mera dışına çıkarılma ve bu gibi yerler ile ilçenin içerisinde bulunduğu tarım havzasına dair faaliyetlerde mevzuatı doğrultusunda işlemler yürütmek, tarım arazisinde ekili, dikili alanlarının ve bunların ürünlerinin taşınır ve taşınmaz çiftçi mallarının korunmasını ve tabii afetlerden zarar gören çiftçilere özel mevzuatına göre yardım yapılmasını sağlamak için ilgili kuruluşlarla işbirliği yapmak ve çalışmalara yardımcı olmak,
l) Rekreasyon alanlarında kullanılacak, Kırkağaç iklim koşullarına adapte olmuş ağaç, fidan, çalı ve mevsimlik çiçeklerin çeşit zenginliğini ve biyolojik çeşitliliği de arttıracak üretim programları oluşturarak, gerekli üretim materyallerini temin etmek ve üretimini yapmak.
o) Arşiv yönetmeliği doğrultusunda dosyalama işleminin yapılmasını sağlamak,
ö) Kendi faaliyet alanı ile ilgili yazışmalar yapmak.
Sulama ve Su Alanlarının Kontrolü Birimi
MADDE 14- a) Sulama Birliklerinden Belediyemize devrolan ve DSİ ile yapılan protokol gereği Belediyemizin kullanımında olan su kaynaklarının en iyi şekilde kullanılmasını korunmasını sağlamak,
b) Tarımsal amaçlı sulama için sulama alanlarının kullanılmasını hakkaniyet ve ilgili mevzuatta yer alan şekilde kullandırılmasını ve belirlenen fiyat tarifesine göre kontrol ve tahsilatı sağlamak,
c) Su kaynakları ve sulama alanları arasındaki sulama hatları döşemesi ve döşettirilmesini yaptırmak,
d) Arşiv yönetmeliği doğrultusunda dosyalama işleminin yapılmasını sağlamak,
e) Kendi faaliyet alanı ile ilgili yazışmalar yapmak,
f) İlçenin kalkınması, çiftçilerin gelir ve hayat seviyelerinin yükselmesi için hizmet ve görev alanına giren konularda program ve projelerin hazırlanması için gerekli bilgileri toplamak ve teklifte bulunmak,
g) Verilen yetki çerçevesinde ilçede denetim faaliyetlerini yürütmek,
h) Su ürünlerinin ve su ürünleri kaynaklarının sürdürülebilirlik temelinde işletilmesi ve geliştirilmesini sağlamak, buna yönelik koruma önlemlerini gerçekleştirmek, avcılık ve yetiştiriciliğe, su ürünlerinin işlenmesi ve pazarlanmasına, balıkçı barınakları ile balıkçılık ve su ürünleri alt yapılarının geliştirilmesi ve işletilmesine, su ürünleri ile ilgili her türlü bilgi ve belge toplanmasına ve bu bilgilere yönelik kayıt sisteminin geliştirilmesine ilişkin düzenlemeleri uygulamak, getirilen düzenlemeler kapsamında izleme, kontrol ve denetim ile cezai müeyyideleri gerçekleştirmek,
ı) Müdür’ün verdiği direktif ve talimatlar doğrultusunda çalışır.
Fen ve Yapım İşleri Birimi
MADDE 15- Fen ve Yapım İşleri Birimi,
a) Arazi ve toprak etüdü, sınıflama ve haritalama işlerini yapmak, yaptırmak,
b) Çalışma konuları ile ilgili ihale ve kesin hesap işlemlerini yapmak,
c) Tarımsal amaçlı arazi kullanım planlarını hazırlamak, hazırlatmak,
ç) Diğer kamu kurum ve kuruluşları ile işbirliği yaparak, arazi değerlendirmesine esas nüfus, iklim, toprak, bitki, hidroloji, jeoloji ve diğer arazi bilgilerini temin etmek,
d) Tarım arazilerinin korunması ve geliştirilmesine yönelik uygulanmış veya planlanan projelerin tarımsal üretime etkileri yönünden incelenmesi ve değerlendirilmesi için ilgili kuruluşlarla işbirliği yapmak, yatırım önceliklerinin belirlenmesine yardımcı olmak,
e) Program ve projelerin ilçeyi ilgilendiren bölümlerini uygulamak ve sonuçlarını değerlendirmek,
f) Kırsalda bulunan mahallelerin fenni ihtiyaç ve eksiklerini tespit edip, giderilmesini sağlamak,
g) Kırsalda yer alan mahallelerin yol yapım, bakım, onarım taleplerinin incelenerek gerekli işlemin yapılmasını sağlamak,
ğ) Kırsal bölgede yer alan mahallelere Kırkağaç Belediyesi’nce yapılacak olan her türlü yapım işinin Fen İşleri Müdürlüğü ve İmar ve Şehircilik Müdürlüğü ile koordineli bir şekilde yapılmasını sağlamak,
h) Arşiv yönetmeliği doğrultusunda dosyalama işleminin yapılmasını sağlamak,
ı) Kendi faaliyet alanı ile ilgili yazışmalar yapmak,
i) Müdür’ün verdiği direktif ve talimatlar doğrultusunda görevlerini yerine getirmek iş ve işlemlerini yürütür.
İdari İşler Birimi
MADDE 16- a) Müdürlük personelinin şahsi dosyalarını özlük hakları (idari ve mali) tutmak, düzenlemek, takip etmek,
b) Personelin ücretine konu bordro puantaj işlemlerini yapmak, takip etmek,
c) Müdürlük ihtiyaçlarını temin etmek ve bunlara ilişkin tüm ödeme evraklarını hazırlamak,
ç) Müdürlük giderlerini bütçe ödeneklerine göre düzenlemek, takip etmek,
d) Müdürlüğün iç ve dış yazışmalarını gerçekleştirmek ve yazışma evraklarının standart dosya planına uygun olarak dosyalama ve arşivlemesini sağlamak,
e) Memur ve işçi personelin devam durumu, rapor, izin, gibi konuları belirleyen tabloyu düzenler.
f) Müdürlüğe gelen ve giden evrakları gününde bilgisayara kayıt eder.
g) Müdürden havaleleri yapılan evrakları ilgili birimlere veya kişilere verir.
ğ) Müdürlüğün aylık ve yıllık çalışma raporunun hazırlanmasını sağlamak,
h) Müdürlükte görevli personelin yurtiçi ve yurtdışı geçici görevlendirmelerde avans evrakını düzenleyip ilgili kişinin avans almasını sağlar. Görev dönüşü sonrasında avans kapatma işlemini sonuçlandırır.
ı) Müdürlüğün ihtiyacı olan demirbaş ve diğer malzemelerinin alınmasının teminini sağlar.
i) Müdürlük demirbaşına kayıtlı tüm malzemeler ile ilgili gerekli işlemleri yapar.
j) Arşiv yönetmeliği doğrultusunda dosyalama işleminin yapılmasını sağlar.
k) Kendi faaliyet alanı ile ilgili yazışmaları yapmak,
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM
Çeşitli ve Son Hükümler
Görevlendirmeler
MADDE 17 – (1) Müdürlüğün iş ve işlemlerinin yürütülmesinde konu ve kapsamı belirtilmek suretiyle, müdürden sonra gelmek ve müdüre karşı sorumlu olmak üzere Belediye Başkanı onayı ile bir veya birden fazla imza yetkilisi görevlendirilebilir.
Yönetmelikte yer almayan hükümler
MADDE 18- (1) Bu yönetmelikte yer almayan hususlarda yürürlükteki ilgili genel hükümler çerçevesinde hareket edilir.
Yürürlük
MADDE 19- (1) Yirmi madden ibaret bu yönetmelik Belediye Meclisince kabul edilip yayımlandıktan sonra yürürlüğe girer.
Yürütme
MADDE 20 – (1) Bu yönetmelik hükümlerini Kırkağaç Belediye Başkanı yürütür.
Kırkağaç Belediye Başkanlığı tarafından tasarlanmıştır. Tüm hakları saklıdır. 2022
Kırkağaç Belediye Başkanlığı tarafından tasarlanmıştır. Tüm hakları saklıdır. 2022